martes, 30 de octubre de 2007

Miguel:
Assumpte: festival
Consulta: que tal te fue en el festival erotico de Barcelona ?


Bulma Rey: Hola Miguel! va anar molt bé! vaig disfrutar molt coneixent gent nova i fent
amistats. A l'aspècte professional no em va poder anar millor, em feren moltes
ofertes interesants , reportatges de radio i televisió, gent molt important de
la industria em va oferir treball i jo em vaig permetre el luxe de dir q no xq
dies abans m'oferiren treballar per al que és en l'actualitat el millor
director internacional (Pierre Woodman). En l'actualitat estic treballant amb
ell, el meu somni és que em contracte amb exclusiva! Amb ell vaig anar al
festival eròtic de Berlín i en gener aniré a Las Vegas al festival eròtic
d'alli!! tot un somni! TOTAL: Èxit total! jejeje
Moltes gràcies pel teu missatge, besets!

No hay comentarios: