viernes, 26 de octubre de 2007

Noelia:
Asumpte: Necessite la teua opinio
Consulta: Hola Bulma, resulta que l'altre dia vaig tindre una llarga
conversa amb un xic que magrada moltisim. Estem comensant una relació i ell
ja vol tindre relacions sexuals amb mi pero jo vuic que siga algo
especial, perque com ell ja a tingut altres experiències i jo no, tinc por de
que no li agrade i que després no vuiga saber res mes de mi. Voldria que
m'aconsellares de quines tècniques seductives podria utilitzar. Contesta el
mes prompte possible perfavor.
Em corre presa.

Pdta: Espere que t'haja anat be al festival de Barcelona! bsts


Bulma Rey: Hola Noelia! Senc no haver-te pogut cnt abans! estava al festival de Berlín.
Bé, la millor tècnica seductiva és que sigues tu mateixa i no penses q no li va a agradar!! relaxa't tot el que pugues i si ell ja té experiència... molt millor! deixa't portar per ell.
Ja veuras com serà molt especial! Molts besets i ja m'ho contaràs!

No hay comentarios: