jueves, 1 de noviembre de 2007

Morniendur:
Assumpte: Confirmar rumor
Consulta: Hola Bulma soc un xic de LA Ribera, i des de fa unes setmanes he
estat escoltant que tu anaves al meu institut, tranquila no vaig a dir noms per
a mantindre l'anonimat; pero es que voras jo era el president de l'associacio
d'alumnes i la veritat es que no m'anrecorde de tu. Tambe pot ser perque
vingueres d'un altre poble. Be doncs ahi esta la questio, vore si els rumors que
hi han per asi son certs. y si ixina ho son estaria més que encantat de poder
comprar alguna peli teua i que me la firmares perque crec que tens molt de
futur i eres molt bona en el teu treball.


Bulma Rey: Hola Morniendur! Doncs jo anava a l'institut de l'Alcúdia "Els Evòls", si és el mateix del que tu em parles, òbviament si que és cert! El meu nom vertader és Sonia, i en aquells temps era rubieta, et sona? Em podries dir el teu nom?(no el publicaré, tranquil jeje) Molts besets i recòrds per a la gent d'alli!

No hay comentarios: