martes, 18 de marzo de 2008

Atreyu:
Assumpte: FELICITATS!
Consulta: Hola Bulma (Sonia). Simplement volia dir-te que endavant. No soc cap xic que coneixes o que tal volta hages estat relacionada, sino que, per casualitat (soc d'un poble propet del teu) em vaig enterar que una xica d'Alginet estava en el tema aquest i res... amb un poquet d'Internet i ja et vaig trobar. Si tu estas a gust amb el que fas, cap problema. És el teu cos i com a dòna tens tot el dret del mon a fer d'ell el que consideres oportú. Com a espectador no tinc més que felicitar-te per que, realment, tens un cos espectacular. Segueix així, amb les idees clares i, de totes formes, sigues tu sempre ama del teu cos i del que fas. Que ningú t'obligue a res. Ah! M'encanta que utilitzes sense complexos el valencià! Un poquet de sexe en valencià alegraria aquest mon tan trist en el que alguns ens volen fer estar!Besets

Bulma Rey: Moltes gràcies per les teves paraules de veritat, dona gust q persones com tu que no em coneixen, em recolzen, normalment la gent q no em coneix fa a l'inrevés... criticar sense saber, encara q a mi tan em fa, bé em fa llàstima per ells/elles xq no tenen res més interesant q fer q criticar la meva vida per tal de fer la seva un poc més animada, es trist o no és trist?? Respecte al valenciá... xq tindria q tindre complexe d'utilitzar el meu idioma? Molts besets!

No hay comentarios: