martes, 18 de marzo de 2008

Bulma:

Assumpte: Jo tame t conec!!!!

Consulta: Hola Bulma!! La veritat esq ma costat molt reconeixerte, has cambiat mogollo! hasta q no m explikaren qui eres no vaig caure. Venies a la meua escola i a patinar tame!! Que sapies que este any fan un llibre del club de patinatge pq el club fa 15 anys i m'han demanat q fikara alguns noms d patinadores que han pasat pel club, que sapies que te posat i si vols un llibre de record meu dius que tel arreplegue i lil done a les teues amigues.Ah!!! El disabte he kedat per a ixir en un amic i una amiga aposta per a anar a voret al Da Vinci!! Espere que ho fases molt be, i voldria q te anara super be en la teua carrera. Eres el nostre idol local!! jejeje. Besets wapa! i sort!

Bulma Rey: Hola! Si, la veritat es que he canviat molt. Si em pogueres recollir un llibret t'ho agrairia molt, q ilusió jeje! Gràcies per vindre a l'actuació, espere q vos agradara, i moltes gràcies pel teu recolzament!!Besets!

No hay comentarios: