jueves, 20 de diciembre de 2007

Company de classe :
Assumpte: salutacions
Consulta: Hola sonia!!
fa un tems em digeren la teua noticia i jo no meu creuia hasta q te vaig
vore...
em vaig quedar blanc has canbiat moooooooooooolt jo vaig anar en tu a classe en
segon de eso crec... fa una burra de temps..
m'agradaria saber si encara eres una persona q pot parlar en la gent i no te sa
pujat al cap tot açò...
un bes i cuidat!!

Bulma Rey: Holaaaa!! no se qui eres, però la veritat és que em fa molta ilusió q la gent q em coneix de ja fa temps m'escriga al consultori. Si, he cambiat mooooolt, menys mal xq sinò jejejeje. Per a tot s els q no em coneixieu abans, resulta q de petiteta era un horror i clar ara la gent no em coneix, i quan s'enteren de qui sóc... flipen en colors, normal!! Molts besets i gràcies per col.laborar amb el consultori.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

hola bulma!!! he sigut company teu de 4 d'eso a listitut IES els Evols de l'acudia.Supose que no sabras qui soc pero anarem al final de curs junts a Italia! el teu cambit m'ha sorpres, pero la veritat, es q malegre moltissim, estas wapisima, morena millor!!! jejeje. No se si aso es deveres pero magradaria molt que em contestares tu de veritat.Cuidat un beset i abore si algun dia et pases per asi!!!

Anónimo dijo...

La millor gogo que ha pasat per Lima