sábado, 8 de diciembre de 2007

Mireia :
Assumpte: Sexe pur i dur
Consulta: Ske el meu xic la té gran i grossa i em fa mal. Ell me vol
molt pero vol que jo apart em depile la pelvis i nose ke fer, la veritat eske
nessesite el teu consell xq jo tambe vuic fer que tinga grans orgasmes en mi. Apart el vol lleparme i a mi no m'agrada i vol que li la menje i nose la
veritat. Gràcies, un consell perfavor.

Bulma Rey: És normal que les primeres vegades et faça mal, tranquila, poc a poc les molèsties desapareixeràn i disfrutaràs molt! Per a aconseguir-ho et recomane q mires la primera consulta de setembre q trata del mateix (molèsties amb la penetració). Respecte a que et depiles, sempre queda millor depiladeta i és molt més comòde per als dos. No has provat el sexe oral???? Doncs no saps el que et perds! És normal q al principi, si no ho has fet mai, et done un poc de vergonya, però pensa q és la teua parella i li has de tindre confiança, prova-ho! Ja veuràs com t'encanta!Molts besets i a disfrutar del sexe!!

No hay comentarios: