lunes, 3 de diciembre de 2007

Morniendur:
Assumpte: Gràcies
Consulta: Si, jo tambe anava a Els Evols a L'alcudia em diuen Dani Calle, estigueres en els tres ultims anys pot ser no em conegueres ne persona ja que jo anava ja a l'universitat; pero de segur que molts dels teus antics companys em coneixen. Jo era molt conegut i estimat al institut i per aixo m'extranyava el fet de no coneixer-te ja que tenia a cuasi tot l'institut conegut. M'alegre molt de vore tot el que has aconseguit i em fa rabia no haver sabut de tu avans. Tot el mon on estas ara sempre m'ha interesat, pero la gent pareix reacia i no he pogut mai tindre mes contacte; ara sabent que algu proper a mi esta tocant la cuspide, seria bon moment per retomar una oblidada vocació aixina que si tens l'ocació m'agradaria saber mes del teu treball, d'ixe mon en general i en fi poder coneixer a una gran famosa que ha passat pel meu institut. Besos

Bulma Rey: Moltes gràcies Morniendur, m'alegre de que t'agrade el meu treball ja que molta gent el critica, encara que a mi no m'importa clar. Si vols saber alguna cosa en concret de la industria, em pots preguntar el que vulgues que et contestaré el més aviat posible. Hi ha vegades q tarde un poc xq estic de viajes de treball i tot això, molt besets i records per a la gent de l'Alcudia.

No hay comentarios: